Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T20:35:13+01:00
To nasze wybory ukazują,kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej niż nasze zdolności. Moim zdaniem tak właśnie jest, ponieważ dokonać ważnego wyboru jest bardzo trudno i tylko niektórzym udaję się podjąc słuszną decyzję. Zdolności się nabywa i wykształca a to co wybieramy, to co uważamy za słuszne nie da się nauczyć i wyrobić.


Pozdrawiam ; )
2009-11-06T20:35:18+01:00
Ja rozumiem to tak, że a teorii każdy może pokazać ile ma mądrości życiowej (bo o taką tu chodzi), ale gdy znajdzie się w złej sytuacjito impulsywnie może podjąć złą decyzje.
2009-11-06T20:39:48+01:00
Wedłud mnie zwrot "To nasze wybory ukazują,kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej niż nasze zdolności." mówi o tym zebysmy decydowali za nasze decyzje abysmy nie byli wykorzywstywanie. Czasem wybór moze byc wazniejszy niz jakiekolwiek zdolnosci .

nie wiem czy to jest dobrze