Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T21:19:50+01:00
Bogurodzica pełniła rolę hymnu państwowego i motywowala nas do walki
Gaude Mater Polonia byla średniowieczną, polską pieśnią hymniczną napisaną w języku łacińskim na melodię chorału gregoriańskiego.Śpiewało ją rycerstwo polskie po odniesionym zwycięstwie. Później pieśń towarzyszyła uroczystościom narodowym
34 4 34
2009-11-06T21:21:08+01:00
Gaude Mater polonia był to pierwszy hymn polski , bogurodzica także hymn polski. Były one śpiewane podczas ważnych wydarzeń np. Bogurodzica - bitwa pod Grunwaldem.
18 3 18
2009-11-06T21:24:31+01:00
Bogurodzica-pełniła rolę hymnu państwowego.
Gaude mater Polonia-pełniła rolę pieśni hymnicznej napisanej w języku łacińskim na melodię chorału gregoriańskiego
20 3 20