Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T21:39:15+01:00
Ek=20000 J
m=0,16kg

Ek=mv²/2 /×2
2Ek=mv² /m
2Ek/m=v² /√
√2Ek/m=v

v=√2×20000÷0,16
v=√40000:0,16
v=√25000
v=500m/s
14 4 14
2009-11-06T21:42:05+01:00
M=0,16kg
Ek=20000J

Ek=mv^2/2 |*2
2Ek=mv^2 |:m
v^2=2Ek/m

v^2=2*20 000J/0,16kg = 40 000J/0,16kg=250 000 m/s

v=250 000 (pod pierwiastkiem 250 000)
v=500 m/s
6 3 6
2009-11-06T21:42:21+01:00
Ek = (mV^2)/2
m - masa
V - predkosc
Ek - energia kinetyczna

Z pierwszego wzoru:
V = pierwiastek (2Ek/m)
V = pierwiastek (40 000/0,16)
V = pierwiastek (250 000)
V = 500 [m/s]
8 4 8