Odpowiedzi

2009-11-06T21:48:11+01:00
1,Bóg pod pokusą szatana chciał sprawdzić jego silna wolę w wiarę, naraził Hioba na niepowodzenia
2. Bóg byl przekonany że Hiob jest prawdziwym wiernym. Cierpiał niewinnie lecz zostało mu to wynagrodzone.
3. Bóg wiedział że Hiob nie zdradzi wiary.
4. Hiob był wiernym człowiekiem, co rano i wieczór modlił sie prosząc o łaski Boże. Posiadał duże gospodarstwo. Miał dużą rodzinne którą stracił. Cierpiał niewinnie
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T21:59:52+01:00
1.W ksiedze Hiboa ukazane jest jak człowiek potrafi być wierny Bogu aż do bólu jaki mu może sprawić.Hiob jako człowiek bardzo szcześliwy był wierny od zawsze Bogu,gdy zawsze powtarzał że dobroci materialne i szczescie to wszystko jest od Boga.
2.Bóg założył sie z daibłem że Hiob jest mu wierny i wystawił go na próbe, pozwolił szatanowi uczynić wszystko oprócz jego śmierci.Najperw pozbawił go wszystkich zwierząt,napstepnie odebrał mu dzieci a na sam koniec uczynił Hioba tredowatym.Ale Hiob I tak Wierzył mocno w Boga.
3.Bog wiedział ze Hiob bedzie mu wierny.gdy niewiadomo jaka by mu sie krzywda stała,ale szatan nie był tego pewien wiec Bóg zawarł z nim zakład.
4.że jest Bardzo uczciwy i dobrym czlwiekiem.
5 4 5