Hej ;)
Mam małą prośbę. Mam w szkole zrobić gazetkę na temat prawach dziecka. Jestem w Gim. Uczęszczam do klubu europejskiego i tym razem na mnie wypadło robienie gazetki. Chciałabym prosić jakieś pomysły . Pani powiedziała ,że ma być to estetycznie zrobione. Jakie podpunkty można tam dać ? ! Proszę pomóżcie. !

3

Odpowiedzi

2009-11-06T21:54:12+01:00
Jestem dzieckiem mam swoje prawa

Prawa dziecka są przedmiotem traktatów międzynarodowych, w szczególności Konwencji o prawach dziecka z 1989 roku. Rzecznikiem praw dziecka w Polsce jest Marek Michalak.

Dziecko ma prawo do:

wychowywania się w rodzinie,
adopcji,
oświaty i nauki,
kultury, wypoczynku i rozrywki,
ochrony zdrowia i opieki medycznej,
wszechstronnego rozwoju osobowości, swobody wyznania, światopoglądu,
dostępu do informacji,
ochrony przed wyzyskiem i poniżającym traktowaniem,
prywatności,
równości.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T21:56:37+01:00
Poszukaj informacji w internecie o prawach dziecka.
Telefony alarmowe w przypadku zaniedbania bądź poważniejszych rzeczy możesz wypisać.
Możesz wziąć ze dwa opisy dzieci, które były zaniedbywane bądź bite / porzucone. I odnieść się do tego. Kilka fotografii. No i napis. Weź jakoś ładnie wytnij literki z papieru i będzie fajnie wyglądać ;DD.
Powodzenia ;pp.
2009-11-06T21:58:46+01:00
-prawa dziecka w szkole i w domu -prawa rodziców do dziecka -co wolno dzieciom -gdzie dzieci mogą szukać pomocy do kogo i gdzie się zwrócić o pomoc -czego mogą wymagać od dziecka rodzice -kiedy można by stwierdzić że dziecku dzieję się krzywda Myślę że to jest już bardzo dużo na gazetkę