Odpowiedzi

2009-11-06T23:06:05+01:00
Ponieważ różność biologiczna jest bardzo potrzebana .Właśnie w ten sposób wyglądamy inaczej,różnimy się od zwierząt i jesteśmy całkiem rózni od siebie przktycznie pod każdym względem.
9 1 9
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-06T23:11:27+01:00
Jest ważne ,napewno kazdy z naz zadawal sobie takie właśnie pytanie czy jest nam ludziom poterzebne.Cały żywy świat pełen różnorodnych form, kolorów, zapachów, ruchu.Wszystkie organizmy naszej planety łączą najróżniejsze powiązania, tworzące dynamiczną sieć życia.Konieczność troski o zachowanie różnorodności na wszystkich poziomach organizacji przyrody, potrzebę jej ochrony na wszystkich obszarach.Przyroda towarzyszyła człowiekowi od początku jego istnienia. Była dla niego czymś tak naturalnym , cudowna różnorodność biologiczna jest darem, których obecność wpływa na strukturę i funkcjonowanie całego ekosystemu, np. zwierzęta zapylające, roznoszące nasiona,rośliny żywicielskie, drapieżniki kontrolujące liczebność.

42 4 42