Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T22:22:50+01:00
10 g + 15g = 25 g
[0,960*10 + 0,750*15] : 25 =[9,6 + 11,25] : 25 = 20,85 : 25 =0,834

Odp.Otrzymany stop waży 25 gramów. jest on próby 0,834.
2009-11-06T23:49:55+01:00
Waga stopu = 10g+15g=25g

zloto w 1. stopie:

0,96*10 g = 9,6g

zloto w 2. stopie:

0,75*15 = 11,25g

x*25 = 9,6 + 11,25
25x = 20,85
x=0,834 -> proba nowego stopu :)))



Pozdrawiam! :)