Przetłumaczcie mi te słowa na wspólczesne bardziej plisss albo je troszki jakos skrocie lub przerobcie ( do scenariuszu to potrzebne)

julia :
idź z bogiem starcze; ja tu zostane cóż to jest ? czara w zaciśnietej dloni
Mego kochanka ? trucizne więc zażył!
o skąpiec wypił wszystko ; ani kropli nie pozostawił dla mnie przytknę usta do twych kochanych ust , moze tam jeszcze znajdzie się jaka odrobina jadu Co mnie zabije w upojeniu błogim

2

Odpowiedzi

2009-11-06T22:43:51+01:00
Idź z pokojem staruszku ;ja tu zostane co to jest? to w zaciśninietej dloni mego kochanka? turizne zjadłeś!
samolub wypił wszystko ; ani kropli nie pozostwił dla mnie pocałuyję cie . moze tam jeszcze będzie jakaś odrobina trucizny która mnie zabije
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T23:01:24+01:00
Idz z bogiem kochanie :* zostane tuu !
a to ? to czara w dloni mego kochanka.. trucizne zarzyl.. samolub przeklety xD nie zostawil dla mnie ani kropli .. pocaluje cie :8 moze cvos jeszcze pozostanie xD'eee