Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T23:15:26+01:00
Św. Stanisław Kostka -> zyl w latach 1550r - 1568r :)
2009-11-06T23:21:40+01:00
Św. Stanisław Kostka (1550-1568)
św. Dominik Savio (1842-1857)
Łucja z Syrakuz (281-304)
2009-11-06T23:24:56+01:00
Sw. Wiktoria- Uważam, ze to imię zasługuje na wyróżnienie, ponieważ oznacza cos bardzo ważnego! Wiktoria- ZWYCIĘSTWO!
Była męczennica, w wieku 19 lat stwierdziła, że poświęci swoje życie Jezusowi.Postanowiła dotrzymać słowa, aż do śmierci ... oraz przysięgła sobie czystość. Oznacza to, że darzyła Jezusa wielką miłością.Jednak w jej życiu pojawił się Patrycjusz, który bez zgody męczennicy chciał ją poślubić.Groził jej, ale mimo to dziewczyna nie poddała się....wtedy Patrycjusz oskarżył ją o przynależność do chrześcijaństwa.W jej czasach ( III w.) był to wyrok śmierci...Ścięto ją mieczem 18.12.253r Bardzo podziwiam św. Wiktorię za to co zrobiła dla Jezusa... teraz wiem, ze jest wzorem do naśladowania. AMEN :D
3 5 3