Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T00:32:18+01:00
Teologia kojarzy mi się z religią, a mianowicie teologia bada prawdziwość wierzeń religijnych i powiązań Boga z światem. teologia, w przeciwieństwie do filozofii, zakłada istnienie Boga i wierzeń religijnych.
2009-11-07T00:32:24+01:00
Nauka o Bogu, jego naturze i relacji do świata i ludzi, odrębna dla każdej religii
2009-11-07T00:33:34+01:00
Moim zdaniem Teologia to dyscyplina, która zajmuje się badaniem natury boskiej a żeby było Ci prościej to nauka dostycząca Boga ;)


No chyba, że nie chodzi o taką teologie...