Odpowiedzi

2009-11-07T07:55:22+01:00
Moim zdanie telenowele są zjadaczami czasu. juz od razu można się domyślić co będzie w następnym odcinku.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T08:27:49+01:00
Telenowele są to seriale, które ciagną się w nieskończoność, a za każdym razem możemy przewidziec co będzie w nastepnym odcinku. Wiele ludzi lubi je ogladać lecz należy sie nad tym zastanowic czy warto, gdyz telenowele potrafia uzaleźnic tak samo jak narkotyki.

Zastanówmy sie wieć wszyscy czy warto je oglądać czy tez nie.

Każdy kto oglada telenowele od dłuższego czasu jest od nich uzależniony i nie potrafi życ bez tego. Pragnie sie dowiedzieć co się stanie z jego ulubionym bohaterem lub bohaterami w nastepnym odcinku.Jednak równiez możemy się dowiedzieć wiele o życiu i nie popełnić późnbiuej tych samych błędów.

Wedłóg mnie telenowele mozna ogladać ale trzeba uważać żeby sie w nich nie zatracić i nie zostac ich niewolnikiem. NJiech każdy robi co uważa ja jednak nie mam zamiaru zostac ich niewolnikiem.
1 5 1
2009-11-07T10:17:06+01:00
TELENOWELE wiele osób lubi takie sprawy ale czy naprawde warto.sa w nich napewno jakies ciekawe ,interesujace sceny akty.ale niestety wiekszosc to kicz .moim zdaniem telenowele to ,,zjadaczeczasu'' i niewarto poswiecać im czasu