Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T08:41:01+01:00
Zwrot linii tego pola wyznacza się za pomocą reguły prawej dłoni:
JEŻELI PRAWĄ RĘKĄ OBEJMIEMY PRZEWODNIK Z PRĄDEM W TAKI SPOSÓB, ŻE KCIUK ZWRÓCONY BĘDZIE ZGODNIE Z KIERUNKIEM PŁYNĄCEGO W PRZEWODNIKU PRĄDU, TO POZOSTAŁE CZTERY PALCE POKAŻĄ ZWROT LINII POLA MAGNETYCZNEGO.
10 4 10
2009-11-07T08:44:58+01:00
Za pomocą reguły prawej dłoni:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/56/Right_hand_rule.png

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3e/Manoderecha.svg/180px-Manoderecha.svg.png
6 1 6