Odpowiedzi

2009-11-07T08:36:11+01:00
Moim zadanie to prawda, że z bitych dzieci wyrastają bandyci, ponieważ dzieci widziały co się dzieje w domu i myślą że każdy, np. z jego kolegów czy koleżanek też tak mają i się tym nie przejmują, a kiedy dorosną wszystko zrozumieją i będą się mścić na innych
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T08:43:58+01:00
Moim zdaniem,nie wszystkie bite dzieci muszą zejść na zła drogę i zostać ,,bandytami,,.
Najpierw trzeba by było rozpoznać środowisko danego dziecka,czy przemoc jest tam z pokolenia na pokolenie używana.I czy były przypadki ze ktoś trafił do poprawczaka czy wiezienia.
Po za tym gdy są takie sygnały ze stosuje się przemoc wobec dziecka powinny zając się tym odpowiednie organy (OPS,policja itp)
Jeśli dziecko w odpowiednim czasie nie uzyska pomocy nie będzie potrafiło poradzić sobie w życiu powielając przemoc wobec innych.
Po za tym jest wiele dzieci które były bite i starają się zapomnieć o tym zdarzeniu a w przyszłości unikają tego wobec swoich dzieci.Wiedząc jak na ich uczucia to działało.
Dziecko jest istota ludzka,i ma tak samo swoje prawa jak dorosły człowiek,nie powinno być bite.
2 4 2
2009-11-07T08:58:53+01:00
Dzieci, które podlegają patologi w rodzinie staja sie bardzo agresywne, i swoje stresy wyzywaja na swoich rówieśnikach. Z czasem flustracja narasta i dochodzi do zabójstw oprawców, lub też innych osób nawet przypadkowo napotkanych.
1 5 1