Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T09:37:24+01:00
1. Pierwsza : Moda. Dziewczyny chciałby chodzić w biodrówkach, bluzkach do pępka. Do tego potrzebna jest idealna figura, szczupłe nogi i zapomnienie o głodzie..
Druga : Coraz to uboższe kraje, gdzie panuje bezrobocie, co za tym idzie - głód. Za jedzenie trzeba płacić, ale skądś te pieniądze trzeba wziąć. Również choroby, które teraz krążą osłabiają organizm i apetyt młodych ludzi, którzy np. piją z jednej butelki.

2. Zaburzenia dojrzewania, bezpłodność, hormony przestają pracować przez co nie rośniemy.
2 5 2
2009-11-07T09:53:14+01:00
1. przede wszystkim lansowanie w mediach chudych modeli i modelek i przedstawianie ich jako pieknych, młodzi ludzie tez chca tak wygladać.

2. anoreksja, bulimia, oraż różne choroby somatyczne np , odwapnienie kości cały szereg chorób wynikający z braku podstawowych substancji odzywczych w pozywieniu
4 5 4
2009-11-07T10:32:53+01:00
Niedowaga jest przyczyną tzw. wybrzydzania, (dziewczyny chcą być chude, i się odchudzają i nawet nie mają pojęcia do czego to prowadzi) młodzież źle się odżywia i nawet nie zwraca na to uwagi
-za mało mięsa, ryb i warzyw spożywają

konsekwencje- jeżeli nie będziemy jeść warzyw, mięsa i ryb to nasz organizm staje się słabszy, mamy słabe kości nie mamy na nic siły i wszystko nas boli...
4 4 4