Trzeba odnaleźć wszystkie tytuł piosenek z filmu ,,Wykiwać klawisza" jednej z nich tylko nie znalazłam nigdzie. Jest to pierwsza piosenka. A to link do strony You Tube z tym właśnie filmem.

http://www.youtube.com/watch?v=WHWttZmkf0g

Jeśli wiecie jaka jest to piosenka bardzo prosze o napisanie.
Z góry dziękuje

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T09:42:53+01:00
1. nelly - errtime
2. lil wayne - shorty bounce
3. T.I. - Bounce like this
4. Ali & Gipp - let em fight
5. Murphy Lee ft. King Jackob - Stomp
6. Akon - So fly
7. 21G - You Should Know
8. W.C. & Nelly - Whip Yo Ass
9. Chamillionaire & David Banner - Talking That Talk
10. Taylor Made & Nelly - Datz On My Mama
11. Trillville - Infiltrate
12. Eminem ft D12 - My Ballz
13. Nelly- Fly Away

Chyba to wszystkie
1 4 1
2009-11-07T11:36:35+01:00

T.I. - Bounce like this
Ali & Gipp - let em fight
Murphy Lee ft. King Jackob - Stomp
Akon - So fly
21G - You Should Know
Chamillionaire & David Banner - Talking That Talk
Taylor Made & Nelly - Datz On My Mama
Trillville - Infiltrate
Eminem ft D12 - My Ballz
Nelly- Fly Away
nelly - errtime
lil wayne - shorty bounce
W.C. & Nelly - Whip Yo Ass