Odpowiedzi

2009-11-07T10:01:29+01:00
Szanowna Nauczycielko
mam dla pani niesamowita nowine. Pewnie ucieszy sie pani tak samo jak ja oraz moja cala rodzina.
Wczoraj odbyl sie final konkursu recetatorskiego,w ktorym zdobylam pierwsze miejsce. Nie moglam w to uwieżyć, gdyż w porównaniu do innych dzieci uczyłam się go któtko. Po wygraniu tego konkursu zrozumialam jak ważna jest lekcja jezyka polskiego, bo uczymy sie w nim wymowy oraz grzecznosci.
Nie mogę doczekać się kolejnego konkursu. Z pewnością się zapisze. Sproboje rownież namowic kilku moich znajomych.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T11:27:44+01:00
Droga pani Małgorzato~!
Piszę do pani ,ponieważ chciałabym pani złożyć serdeczne życzenia z okazji dnia urodzin. Wszystkiego najlepszego!
Zdrowia , szczęcia, radości i czego pani sobie jeszcze życzy.
Pisząc pomyślałam ,że mogę spytać się jeszcze kiedy będzie ten sprawdzian o mitach. Mam nadzieje ,że wszyscy napiszą go na 6, a pani nie będzie miała problemów ze sprawdzeniem ich.
Jeszcze raz gorące życzeniaa.!

Pozdrawiam
[ twóje imię ]



P.s napisałam o urodzinach bo nie wiedziałam o czym trzeba. ; ]
pozdrawiam; d
2 3 2