Wymyśl TYTUŁY książek do podanych sytuacji:

1*ktoś zabił kogoś w szkole
2*ktoś zabił kogoś z zazdrości
3*ktoś zabił kogoś i zwalił winę na innego

4*Dziewczyna, która nie miała domu
5*Dziewczyna, która w domu miała ojca alkoholika
6*Dziewczyna, której nie akceptowali w szkole
7*Dziewczyna, którą nie interesowali się rodzice
8*Chłopak, który został wyrzucony z domu.

3

Odpowiedzi

2009-11-07T10:14:18+01:00
1 Śmierć na lekcji
2 Miłość wybiera trupy
3 Morderstwo
4 Ona i jej świat
5 DDA
6 Inna
7 Samotność wsród bliskich
8 On i nikt
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T10:14:13+01:00
1." Mord w szkole. "("Morderstwo w szkole")
2."Śmierć w wyniku zazdości."
3."To nie ja go zabiłem"
4. "Bezdomna"
5."Wychowana w patologii"
6."Osamotniona" , "Niezaakceptowana"
7. "Zaniedbana przez rodziców"
8."Wygnany z domu"
2 3 2
2009-11-07T10:14:38+01:00
1-Szkolna masakra
2-To nie milosc...
3-Zabojczy Oszust
4-Bezdomna
5-Alkohol to nie wszystko...
6-EMO xD
7-Porzucona
8-Bezdomny
2 4 2