Napisz życiorys o sobie. Dane i inne informacje o osobie mogą być zmyślona (potem zamienię na moję) ;) ok.23 zdania.

Może zawierać :

- imie nazwisko data urodzenia
- imiona rodziców i rodzeństwa
- czym się zajmują, gdzie pracują
- moje hobby
- adres zamieszkania
- przebieg edukacji naukii
- zainteresowania
- zalety
- plany na przyszłość

piszemy w 1 os

Z GÓRY DZIĘKUJE ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T10:44:04+01:00
Nazywam się Alicja Majewska .Urodziłam się pod koniec 20 wieku
w 1998 r. 28 maja. Nie mam rodzeństwa ale za to mam wspaniałych rodziców moja mama ma na imię Anna a tata Tomasz są bardzo kochani. Mamusia jest fryzjerką ,a tatuś pracuje w biurze w tygodniu rzadko ma czas dla mnie i mamy ale w weekendy jesteśmy razem.Moje hobby to śpiewanie bardzo to lubię wręcz kocham.Mieszkam na Powstaniu Marionetek niedaleko Gdynii.Lubię się uczyć chodź nie raz sprawia mi to problem.Tak jak już mówiłam kocham śpiewać, grać w siatkę te rzeczy naprawdę mnie interesują.Nie potrafię siebie sama oceniać pozostawię ocenę komuś innemu.Chcę zostać piosenkarką to moje jedyne marzenie:)

Pozdrawiam!
5 4 5
2009-11-07T10:52:50+01:00
Nazywam się .........
Moi rodzice nazywają się.....
Mam również brata .......
Rodzice mają bardzo ciekawą pracę gdyż zajmują się......
Moje hobby to ...
Mieszka na ul. (miasto)
Uczę się nawet dobrze .
Ja interesuję się ....
Moje zalety to ...
W przyszłości chciał bym zostać....
6 2 6