Odpowiedzi

2009-11-07T10:42:18+01:00
Myślę, że tak. Mogą istnieć inne układy planet, których jeszcze nie odkryliśmy i zapewne nie odkryjemy w najbliższym stuleciu ;)
1 3 1
2009-11-07T10:42:51+01:00
Uważam że nie, ponieważ duże stężenie atmosfery nie pozwala na rozwinięcie sie życia. Nie skonstruowano jeszcze urządzeń które by mogły okreslić życie poza nasza galaktyką.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T10:43:04+01:00
Ludzkość zna wszechświat w niewielkim stopniu.Oczywiście,że gdzieś może istnieć życie.Wszystko zależy od tego czy istnieje np. planeta,która ma stałe podłoże,a nie gazowe,czy jest na niej wysoka temperatura czy też zimna.Możliwe,że jakieś organizmy potrafią się przystosować do takich warunków i np. nie muszą pobierać tlenu z powietrza.Może kiedyś odkryjemy nie znane nam istoty.
1 5 1