Odpowiedzi

2009-11-07T10:41:51+01:00
Skoro jest 2 sekundy trzeba pomnozyć. Tak mi się wydaje

c - 300km/s x2 = 600km - tu uderzył w odległości o 600km
v - 340m/s x2 = 680m - tu uderzył w odległości o 680m

P.S. Troche bezsensu te drugie ale tak wyszło.
2009-11-07T10:42:09+01:00
Nie wiem czy to będzie dobrze.

2s x 340 m/s = 680m

Uwagi:
- sekundy się skracają
- x oznacza mnożenie

;D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T11:02:26+01:00
Dane:
V= 340 m/s
t= 2s

V= s/t/*t
V*t= s
s= 340 * 2 [m/s*s=m]
s= 640 m