Dokończ zdanie: Najbardziej lubię, gdy nauczyciel jest ... . Takie zadanie otrzymał dwustu uczniów, każdy miał wpisać tylko jedną cechę. 24% uczniów odpowiedziało sprawiedliwy, 11% sympatyczny, 20% odpowiedziało niewymagający i tyle samo uczniów odpowiedziało9 wymagający. Przeciętnie co dwudziesty uczeń wpisał odpowiedź nieobecny, a 13 uczniów podało różne inne odpowiedzi. Pozostali uczniowie nie odpowiedzieli na to pytanie. Ilu ich było?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T10:58:43+01:00
24%×200=48
11%×200=22
20%×200=40
20%×200=40
co 20 uczeń czyli 200÷20=10

48+22+40+40+10=160

200-160=40

40-13=27

odp:Było ich 27
30 4 30
2009-11-07T11:12:32+01:00
48+22+40+40+10=160
200-160=40
40-13=27
odp:Było ich 27.
14 4 14