Określ jaki błąd popełnił Jacek w swojej metodzie naukowej!
- Spacerując ulicą zauważył,że na drzewach rosnących przy drodze jest mało porostów
- Sformuował problem badawczy : Co wpływa na niski stopień pokrycia kory drzew porostami?
- Postawił hipotezę : Ilość porostów zależy od natężenia ruchu drogowego
- Wykonał doświadczenie - zbadał stopień pokrycia drzew porostami na podstawie wzrokowego oszacowania na wybranych wysokościach.
- Otrzymał wynik : Na drzewach rosnących przy drodze jest mało porostów
- Hipoteza została potwierdzona

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T11:08:19+01:00
Powinien on to sprawdzić na wielu drzewach,a nie tylko na jednym...
2 2 2
2009-11-07T12:12:27+01:00
Postawił hipotezę : Ilość porostów nie zależy tylko od ruchu drogowego.. Na ilość porostów mają także wpływ kurze, pyły, spalanie odpadów i tp..
3 4 3