Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T11:21:08+01:00
,Huśtawka" , ,,Psyche pokazująca swoim siostrom prezenty od Amora", ,,Zdjęta koszulka" , ,,Igranie z ogniem" , ,,Kąpiące się" , ,,Koresos i Kalliroe" , ,,Portret Diderota" , ,,Zasuwka" , ,,Źródło miłości"

- portret
,,Rozmowa w parku", ,,Wóz żniwiarzy" , ,,Poranny spacer" , ,,Mrs . Sarah Siddons",,Portret Księżnej de Beaufort", ,,Pejzaż z drzewami , chatą i osłami" , ,,Lady Alston" ,,,Panienki Sloper" , ,,Sir Benjamin Truman"

twórcy

Jacques Louis David.
Vedute di Roma
Le Antichitŕ Romane
1 5 1
2009-11-07T11:28:40+01:00
Jacques-Louis David - Porwanie Sabinek,
Giovanni Battista Lampi - Portret Stanisława Augusta Poniatowskiego
Portret konny Stanisława Kostki Potockiego, Śmierć Marata, Koronacja Napoleona
Jean-Auguste-Dominique Ingres - Wielka odaliska, Jowisz i Tetyda
Bernardo Bellotto - Plac Lobkowitza w Wiedniu, Krakowskie Przedmieście w Warszawie od strony Nowego Światu
1 5 1