Odpowiedzi

2009-11-07T11:05:09+01:00
Cp=ms/mr*100%
ms=(Cp*mr)/100%
ms=(10%*250g)/100%=25g
m(wody)=250g-25g=225g

Jeśli masz jeszcze jakieś wątpliwości - pytaj.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T11:06:57+01:00
Dane:
cp=10%
mr=250g
ms=?
mw=?
ms=(Cp*mr)/100%
ms= (250g*10%)/100%=25g

mw=mr-ms
mw=250g-25g=225g

Odp. W tym roztworze znajduje się 225g wody.
2009-11-07T11:10:24+01:00
D:
mrozt=250g
CP=10%

Sz: mh20 = ?

Cp= ms/mrozt * 100%, więc ms =(Cp*mrozt) /100%
ms= (10% * 260g)/ 100% = 25 g

mh2o= mrozt - ms
mh2o= 250g - 25g =225g

Odp: W 10 % rozwtorze znajduje się 225g wody.