Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T11:08:43+01:00
A)115% * 170 = 115/100* 170=19550/100=195,5
b)1740 zl/2000zl*100%=174/200 %=87%
100-87= 13%
1 5 1
2009-11-07T11:10:05+01:00
2000 - 170 = 1830
170 - x
2000- 100

x= 170 razy 100 dzielone przez 2000 . skrocic 2000 z 100 i wyjdzie 200 . pomnozyc przez 170 . podzielic to co jest pod kreską i gotowe.

zycze powodzenia.
4 5 4
2009-11-07T11:24:32+01:00
1.Przyjmuje ze mikser kosztuje 200 zł

200*15%=200*0,15=30

200-30=170

odp. przed obniżką mikser kosztował 200 zł

2.2000-1740=260

260/2000=130/1000=13/100

13/100=13%

odp. obniżono jego cene o 13%
4 5 4