Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T11:22:08+01:00
Błąd pomiaru - odstępstwo wyniku jednostkowego pomiaru od wartości prawdziwej, której wielkości na ogół nie znamy. Nie należy go rozumieć jako powstałego wyłącznie w wyniku pomyłki, a jako nieodłączny czynnik procesu pomiarowego. Błąd pomiaru jest bezpośrednio związany z metodą pomiaru.
2009-11-07T11:22:59+01:00
Błąd pomiaru - odstępstwo wyniku jednostkowego pomiaru od wartości prawdziwej, której wielkości na ogół nie znamy. Błąd pomiaru jest bezpośrednio związany z metodą pomiaru.
2009-11-07T11:23:52+01:00
BŁĄD POMIARU, metrol. rozbieżność między wynikiem pomiaru lub obliczeń a wartością (wielkości fiz., liczby, funkcji) przyjętą jako wzorzec.
1 4 1