Odpowiedzi

2009-11-07T11:34:06+01:00
1 ciecz wpływa do strzykawki ponieważ tworzy się podciśnienie które zasysa ciecz.
2 łatwiej jest wtedy pić, ponieważ jeśli zrobimy drugi otwór to na miejsce wypitego soku wleci powietrze,które zajmie miejsce wypitej cieczy
19 4 19
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T11:38:37+01:00
Ponieważ ciągnąc za tłok zasysamy ciecz, nie ma powietrza w strzykawce więc zasysa się ciecz.

pijąc napój z kartonika razem z napojem zasysamy powietrze, a jeśli zrobimy dziurkę to powietrze będzie mogło swobodnie "wejść" do pudełka a my możemy swobodnie pić napój.
19 3 19
2009-11-07T11:39:44+01:00
1. Pod tłokiem powstaje ''prawie'' próżnia i ciśnienie atmosferyczne wpycha ciecz do strzykawki.
2. Jeśli powietrze nie może się dostać do pudełka, w miarę ubywania soku powietrze nad sokiem ma coraz mniejsze ciśnienie i słabiej wpycha sok do otworu,ktorym pijemy.


;))
13 3 13