Zdania do przetłumaczenia.
1. Piszę w związku z wynajmem sali.
2. Ja i moi przyjaciele chcemy zoorganizować koncert dla naszej przyjaciółki z okazji jej urodzin.
3. Ile kosztowałoby wynajęcie sali ?
4. Czym się jeszcze zajmujecie?
5. Czy jest możliwość zamówienia kateringu?
6. Czy możemy zamówić orkiestrę na całą noc?
7. Byłabym wdzięczna za udzielenie szybkiej odpowiedzi.
8. Zostały nam tylko dwa tygodnie.
9. Chcemy, aby wszystko się udało/ (dobrze potoczyło).
10. Pozdrawiam serdecznie.

TO SĄ ZDANIA DO LISTU FORMALNEGO. SZYK ZDAŃ MOŻE BYĆ TROCHE ZMIENIONY, TYLKO ŻEBY CHODZIŁO O TO SAMO MNIE WIECEJ POD ZWGLĘDEM LOGICZNYM I GRAMATYCZNYM . POZDRAWIAM ;-))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T11:43:35+01:00
1. Piszę w związku z wynajmem sali - I'm writing in connection with the rental of the hall
2. Ja i moi przyjaciele chcemy zorganizować koncert dla naszej przyjaciółki z okazji jej urodzin - Me and my friends want to organize a concert for our friends to celebrate her birthday
3. Ile kosztowałoby wynajęcie sali - How much would it cost to rent the hall
4. Czym się jeszcze zajmujecie - What is more we do
5. Czy jest możliwość zamówienia kateringu - Is it possible to order catering
6. Czy możemy zamówić orkiestrę na całą noc - Can we order the orchestra throughout the night
7. Byłabym wdzięczna za udzielenie szybkiej odpowiedzi - I would be grateful for quick response
8. Zostały nam tylko dwa tygodnie - We have only two weeks
9. Chcemy, aby wszystko się udało/ dobrze potoczyło - We want all worked out/well-rolled
10. Pozdrawiam serdecznie - Yours sincerely, bye!
2009-11-07T13:43:52+01:00


1.I am writing in connection with rent a ballroom
2. Me and my friends would like to organise concert for ours girlfriend (or friend) in occasion of her birthday.
3.How much cost a rent of ballroom?
4.What else you do?
5.Is there possibility to order catering?
6.Can we order orchestra for whole night?
7.I will be grateful for quick response.
8.It is just two weeks left
9.We want that everything go perfect
10.Your faithfully / Yours sincerely
1 5 1