Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T11:46:35+01:00
100% - wszystkie osoby w klasie
62.5% -dziewczyny
37,5 = chłopcy

62.5% + 1osoba = 64 % -dziewczyny po dolaczeniu do klasy 1 osoby
36% - chlopcy po dojsciu do klasy 1 osoby

64% - 62,5% = 1.5%

1 osoba - 1.5%
X osob - 36

1*36 % / 1.5% = 24

w tej klasie było 24 chlopcow
2009-11-07T11:50:33+01:00
Na początku było 62,5% dziewczyn.Doszła jedna osoba i dziewczyn było już 64%
64% -62,5% =1,5% <--- jedna osoba w klasie
100 % -64%= 36 % <--- chłopacy w %
36%÷1,5% =24 <--- liczba chłopaków
Odp.W klasie jest 24 chłopców.
Pozdro