Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T11:54:27+01:00
3600 s - 4,75 km
x- 1 km

x= 3600s×1km ÷4,75km
x=758 s≈ 12 min 38 s

758s -x
3600s- 100%

x= 758×100÷3600
x=21%
x= 21/100
2009-11-07T12:21:20+01:00
4.75 : 60 = 0,08 km przez minutę
1 : 0,08 = 12,5 1 km szedł 12,5godz
12,5 : 60 = 0,2
2/50 godziny
2009-11-07T12:23:51+01:00
3600 s - 4,75 km
x- 1 km

x= 3600s×1km ÷4,75km
x=758 s≈ 12 min 38 s

758s -x
3600s- 100%

x= 758×100÷3600
x=21%
x= 21/100