Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T11:57:46+01:00
Powierzchnie Afryki to 30,316 miliona km kwadratowego.
Najwyższym szczytem tego kontynentu jest wulkan Kibo(5895 m n.p.m.). położony w masywie Kilimandżaro .

Powodzenia... =]
2009-11-07T11:58:34+01:00
Powierzchnie Afryki to 30319 mln km2.
Najwyższym szczytem tego kontynentu jest
Kilimandżaro (5895 m n.p.m.)
położony w masywie Kilimandżaro
2009-11-07T12:00:22+01:00
Powierzchnie Afryki took 30 mln km2.
Najwyższym szczytem tego kontynentu jest
Kibo 5895 m n.p.m.)
położony w masywie Kilimandżaro