Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T12:05:52+01:00
Co sądzisz o karze śmierci ?
Odp: Sądze , że kara śmierci nie jest najlepszym rozwiązaniem na to by skarać człowieka za swoje czyny. Nie stety jest tak , że ludzie popełniają w życiu błędny i muszą być za to karania ale nie odrazu śmiercią wystarczą jak posiedzą sobie kilka lat w więzieniu bez wolności bez rodzinny zrozumią , że zrobili źle . Z resztą Bóg nas stworzył i tylko On może nas zabierac z ziemi do siebie , a nie jakiś sąd czy policjianci . Oni są po to żeby karać złych ludzi , ale sprawiedliwie. Ile razy jest tak , że niewinni ludzie nie mają na swoją niewinność usparwiedliwienia i płaca za to kara śmierci tak byc przecież nie może.
2009-11-07T12:39:42+01:00
Moim zdaniem kara smierci jest niepotrzebna do wlasciwego karania obywateli.
Jest ona za bardzo surową karą jaką moze byc. Kara pieniezna lub wiezienie jest jak najabrdziej uczywiwa nauczka za swoje błedy.
Owa kara moze prowadzic do zalamania bliskich , a nawet samobojstwa bliskich - jezeli stracii bardzo bliska osobe .
2009-11-07T12:52:50+01:00
1.Wedlug mnie jesli karny popelnij cos naprawde strasznego to jasne ze nalzey mu sie kara smierci.Ale z drugiej strony sa tez tacy przestepcy ktorz chca sie zmienic na lepsze.