Odpowiedzi

2009-11-07T12:09:14+01:00
Drogi Prometeuszu.
Chciałbym Cię zaprosić na przyjęcie z okazji że chcę przeprosić wszystkich Bogów za to zło,które uczyniłem. Odbędzie się one jutro o godzinie 15.00 na górze Olimp.
Zeus
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T12:13:38+01:00
zaprosznie data,miasto
Mam zaszczyt zaprosić sznowenego Boga Aresa na zawody na Olimpie , które oddbęda sie w dniu data o godzinie 14 do 20 . Można wziąść osobe towarzyszącą .
Zeus.



1 1 1
2009-11-07T12:29:07+01:00
Drodzy Bogowie
Mam zaszczyt zaprosić was wszystkich na przyjęcie . Odbędzie się ono w Olimpie 14 listopada o godzinie 16 do 22 . Będą różne zabawy . Można wziąść ze soba osobę towarzyszącą oarz dzieci . Zapraszam . :*
Zeus
2 5 2