Odpowiedzi

2009-11-07T12:12:41+01:00
Chciałabym dojść do.... raju, gdzie nikt mnie nie znajdzie, będe mogła sama tam być i nikt mi nie będzie przeszkadzał. Będzie to wycieczka niezapomniana. Posiedze sobie pomyśle i udam się w dalszą podróż. Myśle że warto czasem robić sobie jakies wypady
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T12:19:01+01:00
Chciałabym dojsc do miejsca gdzie nie ma ludzi , odpoczac od codziennosci , porozmyslac o roznych sprawach , ktore tkwia juz od dawna w mojej glowie.
Ta wedrówka napewno byla by nie zapomniana wycieczka do konca zycie.
Speedziłabym chwwile czasu sam na sam - tego mi potrzeba.
Ten wypad w nieznane to dobry pomysl , w moim wieku - wieku dojzewania cisza , spokoj , przemyslenia to wazne aspekty.
6 3 6