Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • ptrc
  • Rozwiązujący
2009-11-07T13:03:50+01:00
Prośba do Achillesa.
Rozpacz po utracie ostatniego z żyjących synów bardzo mnie dobiła. Postanowiłem wybrać się do Achillesa z prośbą wykupienia zwłok Hektora. Sprawa była bardzo trudna. Mimo wysokiej stawki Achilles z niechęcią lekceważył moją propozycję. Przebłągałem go, dopiero gdy opowiedziałem mu o nieszczęściach jakie spotkały moją rodzinę oraz wspomniałem mu o jego ojcu. To był klucz do jego serca. Zgodził się wziąść okup jak i również zaprzestać walk na okres pogrzebu Hektora.

Pogrzeb Hektora.
Bardzo trudno było mi rozstać się z Hektorem. Pogrzeb jego trwał dziesięć dni. Dla Trojańczyków Hektor był najlepszym wodzem. Każdy Trojańczyk wzorował się jego charakterem. Hektor miał objąć władzę Troi jako jedyny zachowany potomek. Teraz już nic mi nie pozostało. Jedynie smutek, żal i rozpacz.


( nie wiem czy o to chodziło? )
2009-11-07T13:05:22+01:00
Możesz do mnie napisać czy to chodzi o pamiętnik czy opowiadanie??
Napisz do mnie na skrzynkę to Ci prześlę mam coś na ten temat !
Pozdrawiam !