Planeta nowa 3

4/30
Opisz w kilku zdaniach sposoby zagospodarowania hałdy (przy kopalni węgla kamiennego) lub nieczynnego kamieniołomu.

5/33 logogryf

1.Stanowi drugi szczebel podzialu administracyjnego kraju 1
2.Kieruje pracami sejmiku wojewodzkiego. 3
3.Najwyzszy szczebel w podziale administracyjnym Polski. 4
4.Najnizsza jednostka podzialu administracyjnego. 2
5.Organ wladzy samorzadowej na szczeblu wojewódzkim 5
6.Kieruje pracami urzedu wojewodzkiego 4
7.Stoi na czele zarzadu powiatu. 4

a)
Okresl jakim organem wladzy kieruje osoba zajmujaca stanowisko, ktorego nazwa jest rozwiazaniem logoryfu

b)
Opisz role jaka odgrywa w panstwie osoba zajmujaca to stanowisko

5/36
Na podstawie rocznika statycznego wypisz nazwy panstw europejskich, ktore maja wieksza liczbe ludnosci niz w Polska. Podkresl nazwy panstw sasiadujacych z polska.

2

Odpowiedzi

2009-11-07T12:29:21+01:00
To jest z gwiazdką czyli trudniejsze nie musisz tego robic
40 1 40
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T12:48:28+01:00
5/33
1. powiat
2. marszałek
3. województwo
4. gmina
5. sejmik
6. wojewoda
7. starosta
a) premier kieruje rządem ( szef rządu)
b) premier szef rady ministrów uchwala projekty i ustawy powołuje go prezydent
5/36
Niemcy Francja Ukraina wielka Brytania włochy
podkreślić niemcy i ukrainę
mam nadzięję że pomogłam
26 4 26