Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T12:53:21+01:00
Enormous -czyli:ogromne
captivating -czyli:wciągające
___________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
2009-11-07T12:55:58+01:00
Very very large - gigantic
opposite of bored - tego nie wiem ale z przetłumaczenia znaczy przeciewieństwo do znudzonego np. mądry - głupi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T12:56:09+01:00
Very very large (8 liter):
może być:
-massive
-sizeable
-spacious

opposite of bored (10 liter)
może być:
-interesting