Ułóż pytania do podanych pojęć. Pomoże Ci w tym przykład. Przykład: Jak się nazywa jeden z głównych składników powietrza, który nie podtrzymuje spalania i zajmuje około 78 % objętościowych powietrza?? - azot

a)........................................................................................................................................................-tlenki

b).......................................................................................................................................-reakcja analizy

c).......................................................................................................................- substrat reakcji chemicznej

d) ...................................................................................................................... - produkt reakcji chemicznej

2

Odpowiedzi

2009-11-07T12:58:04+01:00
A) jak nazywaja się nieoraniczne związki chemiczne zbudowane z tlenu i innego pierwiastka?- tlenki
b) reakcja w krórej z jednego substratu powstaja co najniej dwa produkty-reakcja analizy
c) w reaksji tlenek azotu-> tlen+ azot to.....?-substrat reakcji chemicznej
d)substancja która powstaje w wyniku reakcji chemicznej to ?....-produkt reakcji chemicznej.
36 4 36
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T12:59:36+01:00
A) związki chemiczne powstałe w wyniku spalania.
b) reakcja chemiczna podczas której z jednego substratu powstaje kilka produktów.
c) substancje użyte do reakcji chemicznej i ulegające przemianom chemicznym.
d) substancje powstające w wyniku reakcji chemicznych.
34 4 34