Mam na plastyke przyniesc trzy przedmioty kazdy w innym kolorze; chcialabym aby byly kobiece; mysle nad tym od kilku dni i nic nie wymyslilam;
najbardziej kreatywna odpowiedz zostanie oznaczona jako najepsza; dziekuje z gory za odpowiedz :*:*

3

Odpowiedzi

2009-11-07T12:56:26+01:00
1 tusz do rzęs
2 szminka koniecznie czerwona
3 flakonik po perfumach
1 1 1
2009-11-07T12:57:40+01:00
->Kreatywny, Stylowy kubek w wybranym kolorze;
->Ładny kamyczek, lub kawałek czegoś;
->stara moneta:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T12:58:13+01:00
Hmm...apaszka, jakaś stara książka i ołówek. Wychodzi bardzo ciekawa kompozycja.
1 1 1