Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T13:01:11+01:00
Zad 1

1 kąt= 7 x
2 kat=1 x
160/8=20
1 kąt=7*20=140 stopni
2 kąt=1*20=20 stopni
zad 2
1 kat=x+24 sytopnie
2 kat=x
156 stopni-24 stopnie=132
132/2=66 stopni
1 kąt=66+24+90 stopni
2 kąt=66 stopni
2009-11-07T13:07:56+01:00
1. 2 kąty = 160 (stopni)
160 : 8 = 20 stopni
20 * 7 = 140 stopni
160 - 140 = 20 stopni
jednek kat ma 140 stopni a drugi 20 stopni.
2. 2 katy = 156 stopnie
156 : 2 = 78 stopnie
78 - 24 = 54 stopnie
78 + 24 = 102 stopni
odp jeden kat ma 102 stopnie a drugi 54 stopnie

niewiem czy jest dobrze.. ale chyba 1 jest dobrze :)