Państwo Lewandowscy hoduja kury i świnie. Ile kur i ile świń znajduje się w ich gospodarstwie, jeżeli razem mają one 26 nóg. Zapisz odpowiednie równanie, przyjmując k - liczba kur, s - liczba świń. Podaj wszystkie możliwe odpowiedzi.

3

Odpowiedzi

2009-11-07T13:06:53+01:00
2009-11-07T13:09:13+01:00
1 rozwiązanie
s-5
k-3
2 rozwiązanie
s-4
k-5
3 rozwiązanie
s-6
k-1
4 rozwiązanie
s-2
k-9
5 rozwiązanie
s-3
k-7
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T13:14:45+01:00
K liczba kur
s liczba swiń

1k+6s=1x2+6x4=2+24=26
3k+5s=3x2+5x4=6+20=26
5k+4s=5x2+4x4=10+16=26
7k+3s=7x2+3x4=14+12=26
9k+2s=9x2+2x4=18+8=26
11k+1s=11x2+1x4=22+4=26
1 1 1