Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T13:11:01+01:00
W klasie 1a jest 24 uczniów a w klasie 1b jest o 25% więcej.O ile procent
mniej uczniów jest w klasie 1a niż w 1b.

(125/100)*24=30

100%-((24/30)*100%)=100%-(0.8*100%)=100%-80%=20%

Odpowiedź.W klasie Ia jest o 20% mniej uczniów niż w Ib
_______________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
112 4 112
2009-11-07T13:32:21+01:00
24 ×25% =6
24 +6 =30 osób <--- I B
Kl. I A- 24 osoby kl.I B 30 osób
30 ÷6 =5
5=20 %
Odp. W klasie I A jest o 20 % mniej uczniów
57 4 57