#

O kim Roman Polański mógł powiedzieć: "był to urodzony, pełen wdzięku kontestator, który pozował na proletariusza i często przechwalał się doświadczeniem kierowcy ciężarówki"?

1. o Marku Hłasce
2. o Zygmuncie Koniecznym
3. o Danielu Olbrychskim
4. o Zbigniewie Cybulskim

2

Odpowiedzi

2009-11-07T13:24:05+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T13:31:03+01:00
Cytat z Tango z Markiem Hłasko Filip Gańczak, Newsweek, nr 24/2009-''Kiedyś pracował w Polsce jako kierowca ciężarówki. Nie miał jeszcze dziewiętnastu lat. Jeździł na zmianę z drugim kierowcą.''
Myślę że Polański powiedział to o Marku Hłasce