Odpowiedzi

2009-11-07T13:22:36+01:00
Zjawisko fizyczne - przemiana, w której wyniku nie powstaje żadna nowa substancja

Reakcja chemiczna - przemiana, w której wyniku powstaje nowa substancja o innych właściwościach.
4 4 4
2009-11-07T13:22:52+01:00
Reakcja chemiczna- przemiana,w której wyniku powstaje nowa substancja o innych właściwościach.

Zjawisko fizyczne- przemiana,w której wyniku nie powstaje żadna nowa substancja.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T13:59:45+01:00
Reakcja chemiczna to przemiana w wyniku której powstaje nowa substancja o odmiennych właściwościach np. spalanie magnezu lub spalanie parafiny.

Zjawisko fizyczne to przemiana podczas której nie powstaje nowa substancja a występuje np. zmiana stanu skupienia, kształtu, barwy...np. topnienie parafiny lub rozdrabianie kredy.
6 4 6