Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T13:24:37+01:00
4800zł- 100%
360zł- x

x= (360zł*100%)/4800 zł= 7,5%

Odp. Oprocentowanie w skali roku wynosiło 7,5%
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T13:26:18+01:00
4800zł*(x/100)=360zł |/4800zł
x/100=360/4800 |*100
x=36000/4800
x=7,5

Odpowiedź.Oprocentowanie wynosiło 7,5%
___________________________________________________________
Licze na status najlepszego rozwiązania
2009-11-07T13:28:18+01:00
4800zł-100%
360zł-x
x=360*100 podzielić na 4800
x=7,5%
odp-Oprocentowanie wynosiło 7,5% w skali roku