Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-07T13:44:11+01:00
Zalety z zakupu choinki prawdziwej względem sztucznej:
-wygląda ładniej,
-dajemy pracę leśnikom, bo te drzewka trzeba wychodować, a tamte są produkowane z granulatu, gdzie w zasadzie potrzeba jednego gościa-który granulat przywiezie.
-ma ładny zapach
-jeżeli mamy zwierze(np.kota), to pogryzienie igieł nie grozi zatruciem(syntetyczne materiały szkodzą zdrowiu).

Zalety z zakupu choinki sztucznej względem prawdziwej:
-kupuje się raz na kilka lat(tanio wychodzi),
-nie gubi igieł,
-jest lżejsza(praktycznie nie ma pnia),
-nie ścinamy prawdziwego drzewa,
1 1 1
2009-11-07T13:47:23+01:00
Argumenty:
-Świeży zapach unoszący się w domu.
-Prawdziwa zieleń drzewka.
-Naturalna choinka po wyrzuceniu krócej się rozkłada.
-Można nimi karmić zwierzęta.
-Ludzie dbają o nie aby widniały u nas w domach na Boże Narodzenie.

kontrargumenty:
-Są robione z ropy naftowej.
-Długo się rozkładają.
-Podczas produkcji jest wytwarzany dwutlenek węgla.
_Zbiera się na nich kurz.

Moja pani z polaka oceniła to na 5+ .Powodzenia!!!!
1 5 1
2009-11-07T13:49:31+01:00
Choinka sztuczna.W tej chwili w sprzedaży są choinki różnych wielkości,długości igieł i gatunków.Ceny są przystępne.Choinka bardzo ładnie się prezentuje.Nie pachnie ale można postawić w pobliżu zapach świerkowy.Po świętach zwijamy choinkę do worka i chowamy np.do pawlacza.Na drugi rok choinkę już mamy.Dokupimy ewentualnie jakieś ozdoby.Choinka sztuczna nie stwarza takiego klimatu jak prawdziwa.Sztuczna jest taka równa i symetryczna.Choinka prawdziwa.Można ją kupić przed świętami praktycznie na każdym targu,bazarze i różnych punktach w mieście.Ma piękny zapach utrzymujący się w domu bardzo długo.Ma przystępną cenę.Niestety po paru dniach zaczyna się obsypywać i jest mnóstwo sprzątania.Taką choinkę trzeba wyciąć z lasu co uszczupla nasze środowisko i las.Weż sobie coś powybieraj.Pozdrawiam.