Odpowiedzi

2009-11-07T13:56:01+01:00
Http://www.orbitforkids.com/doubletakes/yellow/dt_yellow_desert.html
Tu jest jeden łańcuch pokarmowy przedstawiony na rysunku.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T13:58:45+01:00
Krzew-mrówka-mrówkojad-jastrząb
sukulenty*- ślimak- jaszczurka
szarańcza-ropucha-wąż

*gatunki, które mogą przetrwać suszę, korzystając z wody zmagazynowanej w tkankach.
1 5 1
2009-11-07T17:44:00+01:00
Mequite---->mrówka zbożowa--->horned Iizard
krzew--->mrówka--->mrówkojad ;)