Odpowiedzi

2009-11-07T14:02:10+01:00
Rozpiętośc skrzydeł bociana waha się od 155cm do 220cm , weźmy oba przypadki:
a) 155cm :20 = 7,75cm
b) 220cm :20 = 11cm
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T14:04:23+01:00
1:20 oznacza że to co w rzeczywistości ma 20cm ta na mapie 1cm
Przyjmując rozpiętość średniej wielkości bociana wynosi 200cm
Wiec
200:20=10cm


Odp.Rozpiętość skrzydeł bociana na mapie wynosi 10cm.