Odpowiedzi

2009-11-07T14:14:22+01:00
3(2/3-5√3)+1,5-√3= 2-15√3+1,5-√3= 3,5-16√3

2(2/3-5√3)-3(1,5-√3)= 4/3-10√3-4,5+3√3= -19,6-7√3

(2/3-5√3)×(1,5-√3)=1-2/3√3-5√3+15= 16-49/6√3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T14:30:54+01:00
3(2/3-5√3)+1,5-√3=2-15√3+1,5-√3=3,5-16√3

2(2/3-5√3)-3(1,5-√3)=4/3-10√3-4,5+3√3=19/6-7√3

(2/3-5√3)×(1,5√3)=2/3x1,5-2/3x√3-5√3x1,5+5√3×√3=1-2/3√3-5√3+15=16-49/6√3
2009-11-07T16:39:00+01:00
1.
=2-15√3+1,5-√3=3,5-16√3

2.
=1⅓-10√3-4,5+3√3
=8/6-10√3-4 i 3/6 +3√3
=-3⅙-7√3