Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T14:09:56+01:00
Obecnie odkurzanie kojarzy ci się z udręką, smutkiem i ciężką pracą??
Nie chce ci się ciągle zwijać i odwijać kabla ale uważasz że lepszy odkurzcz to odkurzacz także droższy? Nic bardziej mylnego!! Oferujemy Ci ekskluzywny odkurzacz najtańszy na rynku. Od dziś sprzątanie będzie dla Ciebie radością i lekko pracą. Zamów go a nie pożałujesz. Zadzwoń 03432534345

Antonimy służą ukazaniu zalet sprzedawanych towarów, porównania ich z innymi.
10 4 10
2009-11-07T14:17:45+01:00
Uwaga!
Biuro Podróży "Wakacyjna Przygoda" 10 września tego roku przy ulicy Słonecznej 8 obniża wszystkie wycieczki do ciepłych krajów o 25 %.Nie przegap tej okazji.Nie warto dłużej zwlekać z podjęciem słusznej decyzji.

Dyrektor biura
5 4 5